Coronavirus

20 april 2020

Hoe gaan we bij TopShoe.nl met het coronavirus om?


Bij TopShoe.nl houden we de ontwikkelingen rond het coronavirus scherp in de gaten. Waar nodig zullen wij maatregelen treffen voor onze klanten, medewerkers en deelnemende winkeliers. Gezondheid en veiligheid staan hierin voorop. Wij volgen hierbij de algemene richtlijnen vanuit het RIVM en zullen de nodige voorbereidingen treffen zodat wij onze diensten kunnen continueren. 

Wat betekent dit voor jouw bestelling op TopShoe.nl?

Voor nu verandert er niets aan jouw bestelling. Onze deelnemende winkels zorgen ervoor dat jouw bestelling optijd en netjes ingepakt de deur uitgaat. Aangezien het coronavirus niet kan worden overgedragen via post of pakketten, wordt ook de bezorging van post en pakketten via PostNL zoals gebruikelijk voortgezet. Vanaf maandag 16 maart zal de PostNL chauffeur tekenen voor ontvangst na jouw toestemming. Hierbij wordt er gevraagd om de laatste 3 cijfers van je legitimatiebewijs. Deze wordt genoteerd in het handtekeningveld. 

Vertraging bezorging PostNL (update 20 april 2020)
Door de drukte bij PostNL kan het zijn dat bestellingen iets later aankomen dan verwacht. Via de track & trace-code kan je de status van je pakket volgen. Onze excuses voor het ongemak.

Bereikbaarheid klantenservice

Onze klantenservice blijft telefonisch bereikbaar op 088-5440544 op de volgende openingstijden:

Maandag t/m vrijdag - 08.30 - 17.00 uur
Zaterdag - 09.30 - 16.00 uur

E-mailen kan nog steeds naar info@topshoe.nl. We streven naar antwoord binnen één werkdag.

Andere veelgestelde vragen:

Mijn PostNL-punt is gesloten. Waar haal ik nu mijn pakket op?

Raadpleeg de track & trace informatie die je van ons ontvangen hebt. Kom je er niet uit, bel dan met onze klantenservice. Zij zullen het voor je nakijken en eventueel contact opnemen met PostNL.

Ik ben in quarantaine, kan iemand anders mijn pakket ophalen?

Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie) en de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.

Meer informatie

Mocht de situatie rondom het virus veranderen, dan passen we de informatie op deze pagina aan. Voor specifieke vragen verwijzen wij je graag naar de website van het RIVM.
Klantenservice